Blogerka roku 2016

Tak jo. Někteří z čtenářů tohoto blogu a mých přátel tak dlouho žertovali o tom, že tenhle blog vyhraje nějakou soutěž, až nakonec došlo na reálnou nominaci  do soutěže o blogerku roku.  Dozvěděla jsem se o tom včera a tak se dá říct, že na účast nejsem nijak zvlášť připravená. Můj blog nemá dokonalý design, ani neoplývá báječnými fotografiemi (pominu-li onen skvostný snímek mě na lyžích z doby asi tak před třiceti lety, který najdete ve vyprávěnce o tom, jak jsme se s tatínkem na stará kolena vydali sáňkovat.) Kdo se chce zasmát, může si ji připomenout tady.



Blog nepíšu proto, aby mě lidi poznávali na ulici. A neplánuju ani účast ve StarDance jako Maruška Doležalová - pevně doufám, že díky téhle poznámce někoho nenapadne, že bych to přeci jen mohla zkusit.... varuju vás!!! I když to tak nevypadá, mám rozum a...NE! V televizi netančím! Navzdory všem příspěvkům, které jsem o tanci napsala tady na blogu. :-)

Blog píšu pro radost svou a snad i vás, svých čtenářů a doufám, že třeba někomu v podobné situaci pomůže, abyste nemuseli objevovat objevené.  Tenhle blog je zkrátka příběh. Můj.

Občas mi jeho psaní slouží docela obyčejně k přemýšlení, jindy je to trošku autoterapie a někdy se zkrátka dělím o veselé historky ze života s obrnou. A těší mě to spisování, ne že ne....

Pokud se vám tu líbí a máte pocit, že by se o tomhle "kraji terapie" měli dozvědět i další lidé, budu ráda, když mi dáte svůj hlas. Bez vaší podpory se to totiž vyhrát nedá.

Hlasovat můžete tady.  


Díky!


Alenka







Komentáře

Oblíbené příspěvky