Modlitba za rozvázání uzlů

16. října 2013




Bože,
rozvaž, prosím, uzly, které mi svazují mysl,
srdce i život.
Kéž si vážím toho, co mám
a ať ve mně nepřeváží uvažování o tom, co nemůžu
nebo o tom, co bych vážně neměla.

Zbav mě úvah o tom, že se mi nechce,
váhání, protože nakonec stejně nic nevyjde
a myšlenky, která se mi snaží usídlit v srdci,
totiž že bych všechno měla ještě jednou radši zvážit.

Uvolni uzly vzpomínek na to, co jsem kdy nedokázala,
co mi nešlo a co se mi nikdy nemůže podařit,
které mi brání v tom, abych opravdu žila.

Především pak, Bože,
zbav můj život, srdce i mysl uzlů představ o tom, co všechno nejsem,
provazů, kterým jsem dovolila, aby svázaly sny o tom, že mohu jít dál,
zvláště pak myšlenky, že se na mně nedá najít nic,
čeho by si člověk mohl vážit.

Amen




Knots Prayer – anglický originál, který jsem si dovolila parafrázovat, najdete zde:

Komentáře

Oblíbené příspěvky