Jak se hledá mobil

Dnes se nechystám psát pokračování svého dva roky starého příběhu. Podělím se s vámi o zážitek zcela přítomný.


Ve středu jsem měla náročný a dlouhý den. Začínala jsem ráno učením angličtiny, pak jsem šla cvičit a pokračovala jsem superdlouhým pracovním zápřahem v hudební škole. Naše hudebka sídlí v podstatě ve sklepě jistého pražského kulturního domu. Je to tedy jedno z míst, kam slunce nesvítí a vyznačuje se mimo jiné tím, že je tam permanentně zima, takže i v létě nosíme s sebou svetry, palčáky, šály a čepice. Vzhledem k tomu, že tam nefunguje ani wi-fi, ani tam není mobilní signál, je iluze pobytu v odlehlých končinách někde na severním pólu celkem autentická.

Na tomhle místě jsem tedy ve středu trávila zhruba sedm hodin a nějak to na mě dopadlo. Potřebuju naléhavě, ale opravdu naléhavě, prázdniny! Na konci šichty jsem slavně sbalila sou sbírku kabelů a nabíječek (notebook, Kindle, mobil... ). Přesněji řečeno, mobil jsem vyrvala z nabíjení i s nabíječkou a hodila do batohu, abych stihla autobus a dojela domů ideálně před půlnocí.

Doma jsem od sebe mobil a kabel oddělila a šla jsem se umýt. Mobil jsem odnesla do pokoje, protože do koupelny se mnou ta věc nesmí, nabíječku jsem někam odložila a blaženě jsem na to zapomněla.

Včerejšek byl ve znamení celodenního hledání toho mizerného zařízení.  Dívala jsem se všude.
Všem jsem dala  vědět, že se se mnou dá domluvit jen přes mail nebo facebook a místo psaní další části příběhu do blogu jsem lítala po celém domě jak pako a hledala všude, kde jsem si myslela, že by ta věc mohla být. Nachodila jsem tolik schodů mezi patry, že je to asi rekord. Ze zoufalství jsem vybalila i letitou externí nabíječku a přemýšlela, kdy pro všechno na světě se stihnu někde stavit pro novou.



Nalezena byla dnes ráno. To když jsem se rozhodla, že se nikam nepoženu a radši si udělám klidné ráno v teplém županu.  A co myslíte? Ta věc byla v kapse toho županu. :-) Lokace přibližně stejně pravděpodobná jako třeba lednička. Přemýšlím, co si z toho vzít za ponaučení. Nejspíš se mi Prozřetelnost snaží říct, že je důležitější odpočinek než to, abych byla stále dostupná a připravená něco dělat. A teprve ve chvíli, kdy to pochopím, dostanu své technické hračky zpátky.

Kam odkládáte své mobily, klíče, brýle a  vůbec nezbytnosti vy? Podělte se.... já musím.... jít do práce????


Komentáře

Oblíbené příspěvky